niedziela, 27 marca 2016

LIEBSTER BLOG AWARDS <3


Bardzo dziękuję za nominacje Nevie. 
No to zaczynam :D


1. Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem ?
Przez książki :D Bardzo dużo ich czytałam pomyślałam może spróbuje i napiszę jakąś historię. No i tak się zaczęło :)

2. Jak długo piszesz ?
Pisać zaczęłam bardzo wcześnie piąta klasa podstawówki. Ale nie będę o tym mówić do dziś się śmieje z tych historyjek :D 

3. Dlaczego właśnie taka tematyka bloga ?
Tutaj nie muszę się długo zastanawiać :D Jak ja bym miała pisać dramaty jak ciągnie mnie do fantasy. To się czuje :D Mam tak wybujałą wyobraźnie że nie mogła bym pisać nic innego :D

4. Jaki gatunek literacki najbardziej przypadł ci do gustu ?
Wiadomo FANTASY !!! :D

5. Gdybyś mogła mieć jakąś nadnaturalną moc ,co byś wybrała i dlaczego ?
 Zatrzymywać i cofać czas. Jak pomyślę ile rzeczy mogła bym przeżywać ciągle na nowo. Tak to jest to :)

6. Co chciałabyś robić w przyszłości ?
Z pisaniem zwłaszcza książek fantasy w Polsce jest trudno. Pewnie zostanę księgową :D ;)

7. Jakie cechy ludzkie irytują cię najbardziej?
Uparci ludzie czemu ? Bo sama jestem uparta :D Denerwuje mnie bardzo u niektórych to że nie mają własnego zdania .Oczywiście jak większość z nas nie lubię osoby które uważają się za lepsze i nie mówię tu tylko o kobietach.

8. Co cenisz sobie w ludziach ?
Lojalność, niestety w tych czasach rzadko to się spotyka dlatego jest to tak cenne. 

9. Jaki jest twój ulubiony film ?
Na to pytanie bardzo ciężko mi odpowiedzieć. Jest dużo fajnych filmów które mogę polecić. Ale taki film naj naj to "Dziennik Bridget Jones" :) 

10. Czego się boisz ?
Hmm najbardziej boję się mojej wyobraźni w nocy kiedy próbuję zasnąć w ciemnym pokoju. 

11. Wierzysz w zjawiska nadprzyrodzone.
 OCZYWIŚCIE ŻE TAK!!!





1 komentarz:

  1. Ach, pamiętam moje początki pisania. W drugiej klasie podstawówki przyniosłem swoją powieść do szkoły, nauczycielka ją wzięła, a później miałem wizytę u psychologa :D
    Jeśli chodzi o to, czy z pisaniem powieści fantasy jest trudno - zawsze można mieć normalną pracę i być do tego pisarzem ;)
    http://zapiskizwyobrazni.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń